שירותי טיוב נתונים, משובים וסקרים

מאגר הלקוחות לא מעודכן? רוצה להקים לעסק מועדון לקוחות? חברת WeCall תדע לעמוד בכל יעד ובכל מסגרת זמן עבורך.

רוצה לדעת איך להשתפר?

תן לנו לשאול את הלקוחות שלך.

טיוב נתונים, ביצוע משובים או סקרים מול לקוחות – זו המומחיות שלנו! אנחנו נעזור לך לשמור על קהל לקוחות רלוונטי ומרוצה, להכיר מקרוב את חוויית השירות של הלקוחות שלך ולדעת אם ואיך להשתפר.

שירותי טיוב נתונים – איך זה עובד?

יחד איתך, צוות WeCall יגבש את תסריט השיחה הרצוי בהתאם לשאלות ולפרטים שחשוב לך לברר מול הלקוחות. בהמשך, אנו נפנה לכל לקוח ונעביר אליך דו”ח יומי מפורט, יחד עם הקלטות שיחה לצרכי בקרה. בסיום הפרויקט נגיש לך דו”ח מסכם, הכולל ניתוח סטטיסטי והמלצות שלנו לשיפור השירות.

טיוב נתונים

טיוב נתונים הינו הליך אשר מאפשר לשפר את הנתונים אשר נמצאים בבסיסי נתונים שונים, ומאפשר שימוש נכון ויעיל יותר במידע הנמצא במאגרי הנתונים הללו. כיום כמעט כל ארגון עושה שימוש בבסיסי נתונים באופן שוטף, בין אם אלו בסיסי נתונים של לקוחות, עובדים, מלאי, כספים ועוד. לכן חשוב מאוד לדאוג לכך שכל הנתונים יהיו נכונים, ולא יקרה מצב בו טעות הקלדה פשוטה תשפיע באופן מהותי, ולרעה, על הארגון כולו.

קחו לדוגמא מצב בו מנהלת משאבי האנוש מתייגת בטעות עובד זכר בתור נקבה. לכאורה, טעות הקלדה פשוטה, נכון? בפועל, טעות ההקלדה הזו יכולה לגרום לחישוב שגוי של מיסים, ביטוח לאומי, זכויות שונות התלויות במין ועוד, מה שיצור בלגן גדול לבית העסק, ולעיתים יקח זמן רב עד שיבחינו בטעות.

כיצד יכולות להיגרם טעויות הדורשות טיוב נתונים?

אם אתם בעלי עסק ומשתמשים במאגר נתונים ממוחשב, ישנם מצבים רבים אשר יצריכו מכם ביצוע טיוב נתונים בכדי לוודא שמאגרי הנתונים שלכם מדויקים וללא טעויות.

לדוגמא:

עסק ותיק אשר עד לאחרונה התנהל עם רשומות ידניות וכעת העביר את כל הרישומים הידניים למערכת ממוחשבת. בהעברה הזו יכולות להיות טעויות רבות אשר נובעות מקושי בהבנה של כתב היד, או הקלדה משובשת של אותיות אשר סמוכות במקלדת. מצב בו בעת רישום העובדים נרשמה רק שנת הלידה שלהם, אך בפועל התברר כי נדרש תאריך מלא. במצב כזה יש לפנות לכלל העובדים בכדי לעדכן את התאריכים הנכונים.

הצלבה בין שמות של ערים אשר מופיעות במערכת בשמות שונים. לדוגמא, אם אתם רוצים למצוא את כל העובדים המתגוררים בעיר תל אביב, ותחפשו במאגר הנתונים על פי “תל אביב” תמצאו רק את העובדים אשר רשומים בעיר תל אביב בצורה מדויקת, ולא עובדים אשר תחת השם שלהם העיר נכתבה כ”ת”א” או “תל-אביב”. לכן יש להצליב בין שמות הערים וליצור שם אחיד לכולם.

טעויות אלו, ועוד רבות אחרות, הינן טעויות מוכרות ונפוצות מאוד אשר נמצאות בכל מאגר נתונים ולכן חשוב לבצע טיוב נתונים בכדי שיהיה ניתן להשתמש במאגר באופן יעיל.

טיוב נתונים הוא למעשה תהליך אשר בו בודקים את בסיס הנתונים של הארגון ומתקנים בו נתונים שגויים, שגיאות הקלדה וכדומה, הכל בכדי להפוך את הנתונים בו לטובים ושימושיים יותר. פעמים רבות קורים מצבים בהם בסיס הנתונים של החברה כבר לא יעיל כפי שהיה בעבר, מה שמונע מהחברה להתנהל בצורה טובה ולנהל את מאגר המידע שלה באופן נכון.
קחו לדוגמא מצב בו החברה רוצה לשלוח מייל פרסומי לכל לקוחותיה אשר מתגוררים בבאר שבע, ולשם כך היא מתבססת על מאגר הנתונים. ברגע שהחברה שולחת לתושבי בעיר “באר שבע” כל הלקוחות אשר רשומים על “באר-שבע” או “ב”ש” לא יקבלו את אותו מייל דיוור, וכך החברה יכולה להפסיד כמות גדולה של חשיפה פוטנציאלית. לכן, במהלך טיוב הנתונים יהפכו את כל הלקוחות על שם “באר שבע” בלבד. כך בכל נתון ונתון הקיים במערכת.

תהליך עבודה

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

4

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

6

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

4

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

6

חיסכון בזמן

נציגה במחלקת אישורי ההגעה מוציאה קצב של כ 40 שיחות בשעה במשך כ 6 שעות עבודה, מה שלמזכיר/ה שלך יקח יומיים לבצע אנו נבצע בשליש מהזמן.

ניסיון ומקצועיות

בעקבות הנסיון שרכשנו בקמפיינים רבים בעבר אנו יודעים לטפל בכל גודל של פרויקט ולבנות את מודל הפעולה המתאים לו כדי לעמוד בלוחות הזמנים.

מוניטין

החברה קיימת מעל 10 שנים ומעניקה שירותים לחברות המובילות בישראל בצורה עקבית ורציפה​ ועם רמת שביעות רצון מהגבוהות בענף​

זמינות, שקיפות, בקרה

בעזרת מערכות הטכנולוגיה המתקדמות שלנו תקבל גישה ודיווח בכל שלבי הפעילות כולל הקלטות שיחה שוטפות.

הגיע הזמן ל- WeCall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מי מבצע טיוב נתונים?

טיוב נתונים הינה עבודה לא פשוטה אשר צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום ואנשים אשר יש להם מספיק ידע ומספיק זמן בכדי לבצע את העבודה תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.
לכן, אם אתם רוצים לבצע טיוב נתונים למערכת המידע בארגון שלכם חשוב מאוד שתפנו אל מומחים בתחום ואל חברה מקצועית אשר מקצה צוות בעל ניסיון בתחום שיבצע את העבודה של טיוב הנתונים במערכת המידע שלכם בצורה הטובה ביותר.

מתי חייבים לבצע טיוב נתונים?

טיוב נתונים הוא תהליך שכדאי לכל חברה לבצע, במיוחד כאשר החברה מתרחבת. יחד עם זאת, אחד המצבים בהם טיוב של הנתונים הוא הכרחי במיוחד הינו בעת החלפה של מערכות מידע או בסיסי נתונים בהם משתמש הארגון.
לעיתים בעת ההחלפה של המערכות נתונים רבים משתבשים ולכן חשוב מאוד לדאוג לכך שצוות מקצועי יעבור על כל הנתונים הללו ויקפיד לתקן כל פרט ופרט בצורה הטובה ביותר בכדי שתוכלו לעשות שימוש במערכת החדשה ללא כל בעיה וללא הפרעות של נתונים שגויים או שגיאות הקלדה חמורות.

מה זה טיוב נתונים?

כאשר לחברות שונות יש מאגרי לקוחות, מועדון לקוחות וכו’ אשר אמצעי הקשר עמם דורשים עדכון לצורך הפיכת המאגר לכלי שיווקי יעיל ,על המאגר להיות מעודכן מבחינת אמצעי ההתקשרות על לקוחות המאגר ולפעמים נדרשת הסכמתם לקבלת חומר שיווקי. בעזרת נציגים מיומנים אשר יודעים לעבוד לפי הספקי זמן גבוהים נדע ליצור קשר טלפוני עם לקוחות המאגר: לעדכן אמצעי התקשרות, ליידע בדבר מבצע שיווקי ולעדכן את הסכמתם לקבלת חומר שיווקי.

מדוע אני צריך מוקד במיקור חוץ? למה לא לעשות לבד עם עובד שלי?

בפנייה למוקד במיקור חוץ ישנם יתרונות רבים: לדוגמא: אין בינך ובין העובד יחסי עובד מעביד על כל המשתמע מכך, תוכל להגדיר לעובד מספר שעות מצומצם מאוד ביום עבודה ואף שלא יעבוד בכל ימות השבוע, חיסכון במיקום פיזי, הכשרה, גיוס וניהול העובד. העובדים אצלנו במוקד עוברים הכשרות והדרכות באופן שוטף ועברו סינון מקפיד ביותר על ידינו כדי לוודא שכל עובד בחברה מתאים לסוג הפעילות המבוקשת ע”י מזמין השירות. יתרון נוסף הוא זמינות – משך הזמן נרגע התקשרות ראשונית ועד הוצאת שיחה ראשונית כ 72 שעות. בחינת כדאיות ותוצאות – במידה וקיים לך כבר מוקד שעובד תיווכח לדעת שתוצאות נציגי החברה שלנו מצליחים לעבור את יעדי המוקד הפנימי שלך ואף בעלות נמוכה יותר.

דילוג לתוכן