טלמרקטינג

למוקדי טלמרקטינג יש מוקדנים, לנו יש אנשי מכירות.

WeCall – חברת טלמרקטינג שמדברת אליכם בלקוחות חדשים.

שירותי הטלמרקטינג של WeCall ייצרו לך יותר לקוחות, מכירות ורווחים
מכל מקום אחר! אנו מעסיקים צוות מקצועי קבוע של אנשי מכירות
מנוסים בשירותי טלמרקטינג, שייצור עבורך קשר עם לקוחות ויסגור לך עסקאות בטלפון,
בלי שום מאמץ מצדך.
תחשוב כאילו היה לך מוקד מכירות טלפוני בתוך העסק שלך, ככה מרגיש עם WeCall.

טלמרקטינג מקצועי עבור העסק שלך – איך זה עובד?

WeCall היא חברת טלמרקטינג מקצועית ומנוסה, שלא מתפשרת על איכות. על כן, התהליך יתחיל בהיכרות עמוקה עם העסק שלך, המוצרים או השירותים שאתם מציעים – והיתרונות והחוזקות שאנחנו יכולים לדבר עליהם בשיחות טלמרקטינג שנבצע.
נתאם עמך פגישת היכרות לבחינת המוצרים או השירותים שתרצה למכור, היתרונות והמאפיינים של כל מוצר. נלמד את היסטוריית המכירה של העסק, נפיק לקחים ונבנה קהל יעד ממוקד של לקוחות פוטנציאליים. לאחר יצירת תסריט שיחה מותאם אישית, אנשי המכירות שלנו ייכנסו לפעולה – ויתחילו למכור

שירותי טלמרקטינג – האם זה משתלם?

בעידן בו אנו חיים היום כל בית עסק מתמודד עם תחרות גדולה ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק. לכן כיום בכדי להתקיים ולהצליח להרחיב את מאגר הלקוחות של החברה בצורה טובה, חשוב להקפיד על שיווק נכון ועל חשיפה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, ובכך טלמרקטינג יכול לעזור לכם בצורה הטובה ביותר.
שירותי טלמרקטינג יכולים לסייע לכם להגיע לטווח רחב יותר של לקוחות, לתת מענה ללידים המגיעים מאתר האינטרנט או הרשתות החברתיות של העסק בצורה טובה יותר ולהפוך את אותם לידים ללקוחות פעילים בעסק.

תהליך עבודה

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

4

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

6

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

4

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

6

חיסכון בזמן

לא מצליח להשתלט על כל הפניות? אנו נאתר לקוחות שלא ענו ונקבל שיחות בזמן אמת

ניסיון ומקצועיות

הנציגים שלנו הם לא טלפנים, הם אנשי מכירות! עם הרבה ידע וניסיון, אנחנו יודעים לייצר יחסי המרה גבוהים מאוד.

מוניטין

החברה קיימת מעל 10 שנים ומעניקה שירותים לחברות המובילות בישראל בצורה עקבית ורציפה​ ועם רמת שביעות רצון מהגבוהות בענף​

זמינות, שקיפות, בקרה

בעזרת מערכות הטכנולוגיה המתקדמות שלנו תקבל גישה ודיווח בכל שלבי הפעילות כולל הקלטות שיחה שוטפות.

הגיע הזמן ל- WeCall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

טלמרקטינג לעסקים – הוצאה שתגדיל לכם את ההכנסות

למעשה, טלמרקטינג מקצועי ואיכותי יכול לסייע לכם להגדיל את ההכנסות בעסק בצורה משמעותית מאוד. לכן, למרות ההוצאה הכרוכה בשירותי טלמרקטינג, מדובר בשירות משתלם מאוד. את ההוצאה על השירות תחזירו בתוך זמן קצר עם הגדלת ההכנסות שלכם וזו הסיבה המרכזית לכך שכדאי לעבוד עם חברת טלמרקטינג מקצועית, שעובדת בשבילכם ומראה תוצאות כמו WeCall.

למה להשתמש בשירותים של חברת טלמרקטינג חיצונית?

בעלי עסקים רבים סבורים כי יהיה להם משתלם יותר לתת לאחד מהעובדים לבצע עבודות טלמרקטינג עבור העסק במקום לבחור בחברה המציעה שירותי טלמרקטינג מקצועיים. הבחירה בטלמרקטינג ע”י עובד פנימי היא אולי זולה יותר, אך בחירה זו מתבררת כטעות, כי טלמרקטינג שמבוצע בצורה לא מקצועית אינו מחזיר את ההשקעה. כלומר, בשורה התחתונה, הוא פשוט יקר יותר.

שיחות טלמרקטינג שיבוצעו על ידי אדם שאינו מכיר את תחום המכירות בטלפון, אין לו ניסיון והוא לא עבר הכשרה מספיקה, הינו טלמרקטינג שלא יבוצע על הצד הטוב ביותר ולכן גם לא יביא לכם את התוצאות הטובות להן אתם מצפים. אדם אשר לא מכיר מספיק את התחום לא ידע כיצד להעניק את המענה הטוב ביותר ללקוחות, ויותר מכך – לא ידע כיצד להפוך ליד פשוט ללקוח קבוע בצורה הטובה ביותר.

לכן, אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, לשפר את השירותים שאתם מעניקים ללקוחות שלכם, ולהפוך את העסק שלכם למצליח ומקצועי יותר, פנו אך ורק אל חברת טלמרקטינג מקצועית שתקים מוקד מכירות טלפוני לעסק שלכם, תעניק לכם שירותים איכותיים ותאפשר לכם ליהנות מהרחבת מאגר הלקוחות הפעילים של העסק בצורה משמעותית ובאופן כמעט מיידי – בתוך זמן קצר מהרגע בו שירותי טלמרקטינג מקצועיים מתחילים לפעול בצורה מסודרת בעסק שלכם.

מה ההבדל בין טלמרקטינג לטלמיטינג?

בשירות הטלמיטינג אנו יוצרים קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאלים מתוך מאגר לקוחות מוגדר ומפולח ובשירות טלמרקטינג, אנחנו מבצעים את תהליך המכירה מול הלקוח.

מה זה טלמרקטינג/ מכירות טלפוניות?

מדובר בשירות בו מזמין השירות מעוניין כי החברה תבצע את כל תהליך המכירה מול הלקוח. החל מחזרה טלפונית ללקוח ומתן פרטים לגבי השירות או המוצר ולבסוף עדכון במחיר המוצר/שירות ולקיחת אמצעי תשלום מהלקוח. קיימת הצלחה אדירה בשירות זה כאשר מדובר ב”לידים חמים ואיכותיים”, במידה ולחברה אין מוניטין קשה עד כמעט בלתי אפשרי לבצע מכירה ל”לידים קרים” – שימו לב! חברת WECALL מטפלת כיום בלידים אשר מתקבלים מערוצי המדיה השונים של חברות רבות בישראל ונשמח להמליץ לך כיצד ועם מי כדאי לבנות “משפך” לידים עבורך.

דילוג לתוכן