חברת Wecall מספקת מגוון פתרונות תומכי שירות ומכירה לניהול עסקים, בהם שירותי טלמיטינג לקביעת פגישות עסקיות, טלמרקטינג, וידוא הגעה לאירועים וכנסים, טיוב נתונים וביצוע סקרים ומשובים עבור החברה.

אנו מציעים את השירות האיכותי והמקצועי בישראל, על ידי צוות מנצח של אנשי מכירות ותיקים מתחום שירות הלקוחות – ולא טלפנים או מוקדנים מתחילים. אנו מספקים לכל לקוח מבחר כלים בהתאמה אישית להתייעלות ולשיפור המכירות והשירות בחברה, כדי לסייע להגדיל את המכירות ואת הרווחיות באופן משמעותי.

השירותים שלנו כוללים:

תיאום פגישות מכירה ופגישות עסקיות.
מוקד מכירות טלפוני, המופעל על ידי אנשי מכירות מנוסים.
פנייה למוזמנים לכנסים ולאירועים לקבלת אישור הגעה, ועדכון בכל פרטי האירוע.
בקרת נתוני הלקוחות וביצוע סקרים למטרת שיפור השירות
 .

אם הזמן שלך שווה כסף – אל תבזבז אותו.

שירותיWecall מאפשרים לך להתמקד בעבודת השטח ובתחום ההתמחות שלך: אנו מטפלים עבורך בכל הקשור לשיחות טלפוניות מול לקוחות קיימים או פוטנציאליים, כדי שתוכל ליהנות מחיסכון בזמן ומניצול נכון של משאבי החברה.

אנו מאמינים בעבודה מתוך שקיפות מוחלטת.

כל שיחה שנציגינו מקיימים עם הלקוחות שלך, מוקלטת וזמינה עבורך לצרכי בקרה בכל שעות היממה. באמצעות מנגנון דיווח שפיתחנו, נעדכן אותך מדי יום בכל הנעשה, כדי שתוכל לשמור על ראש שקט ולהתפנות לעבודה השוטפת, בידיעה כי תחומי האחריות שהפקדת בידינו מתקדמים לשביעות רצונך המלאה. בנוסף, אנו גובים תשלום מבוסס תוצאות בלבד.

אנו מעמידים לרשותך צוות איכותי ומקצועי, ואת האפשרות לבחור את הנציג שילווה את החברה שלך.

נציגינו יבצעו עבורך כל פרויקט מתחילתו ועד סופו, עם יחס אישי ובליווי מנכ"ל החברה, ותמיד זמינים למשימות, גם בהתראה קצרה במיוחד. בין לקוחותינו – חברת פלאפון, זאפ דפי זהב, תות תקשורת, תיאטרון רמת גן, טלדור תקשורת ועוד.