מאז ומתמיד היווה מוקד טלמרקטינג את חוד החנית של המכירות של בתי עסק. מדובר למעשה במכירות חכמות מכל הבחינות: מצד אחד, לא תמיד אתם פנויים, מצד שני אתם כן צריכים לדעת מהי דעת הקהל על המוצרים שלכם, ועם אלו מהם, אם תמכרו, תצליחו לחולל הצלחה עבור עצמכם. מוקד טלמרקטינג היווה גם שירות לקוחות, וגם שירות לכם כלקוחותינו העסקיים, כאשר אנו דוגמים את הלקוחות שלכם, בודקים מה הם אוהבים ומה הם אוהבים פחות, ודואגים, במקרי הצורך, לשמש גם כמוקד מכירות המבצע את גביית התשלום על המוצרים שמכרנו. כמובן שזו מכירה שלכם, כבית עסק, לכל דבר ועניין, ובכך אתם יכולים לקום כל בוקר לעבודה ולהיווכח שעשינו לכם עוד מכירות, והתווספו הזמנות מיום האתמול.
מוקד טלמרקטינג הוא חלק ממוקד שיחות ללקוחות
מוקד שיחות שכזה קולט שיחות מלקוחות בתי העסק, מנטר אותן ל- “רישום הודעות”, “זימון תורים”, “טלמרקטינג” או “טלמיטינג“. לעתים ישנם שירותים מיוחדים כמו מילוי תעודות משלוח ושליחתן ליעדי חברות השליחויות, הפעלת מוקדי תרומות ואפילו התגייסות לשיחה עם כונני חברות מעליות לקראת סיוע בחילוץ התקועים באמצעות שיחת טלפון יעילה ורוויית אינפורמציה.
מדוע, כלקוחות, שווה לכם לפתוח אצלנו גם חשבון טלמרקטינג?
משום שזה מה שיגביר ללא תנאי את יכולת המכירה שלכם. מוקד טלמיטינג יכול להיות הטרום מכירה, אך מוקד הטלמרקטינג הוא המכירה במלואה. אדם שהתחיל לשוחח עם הטלמיטינג ועבר לטלמרקטינג הוא אדם שהצלחתם למכור לו מוצר או שירות מבלי שמעולם אי פעם דיברתם עמו. כאשר זה המצב, אתם יכולים להיות בטוחים שמכירותיכם תמיד תהיינה על העליונה גם אם בתוך המשרדים שלכם זו לא בדיוק הייתה תמונת המצב.
שירותי הטלמרקטינג
טלמרקטינג מופעל על ידי חברה לתיאום פגישות. חברה לתיאום פגישות מפעילה מגוון רחב של שירותי טלמרקטינג, וביניהם: פריסה ללקוח את קטלוג המוצרים שלכם, מסירת מידע על מוצרי הקטלוג, רישום הזמנות, גביית תשלום על מוצרים שנקנו ועריכת סקרי דעת מוצר בקרב קהל המתקשרים או בקרב מתקשרים חדשים. טלמרקטינג מסייע לכם לא רק למכור, אלא גם לקבל אינפורמציה לגבי המשך התנהלותכם במרחב העסקי בו אתם מתגוררים וממנו אתם עובדים.