מדוע לפזר את המשימות שלך כבעל עסק?
כבעל עסק, ישנם כמה מודלים של ניהול, והם כוללים בעיקר מערך כוכב, הממוקד במרכז או מערך היררכי. לכל מערך כזה, יש אפשרות למרכז את כל הכוח אליך, או להשאירו אצלך, עם חלוקה נכונה של משימות לאחרים סביבך, בתפקידיהם השונים. למה? כדי לאפשר לך להתעסק בניהול, ופחות בעשייה.
מהו מנהל טוב?
מנהל טוב מבין כי הניהול אינו העשייה בפועל. מנהל טוב יודע כי מהות הניהול היא הפניית המשאבים, השקעת האנרגיה לכיוונים שונים, בהתאם לצרכים המתעוררים. כך גם עושים אנשי מקצוע בכל התחומים, מנהלים את מערך האנרגיה שלהם, אך מנהל מתמחה בניהול זה, ואף עושה בו קריירה.
ניהול המשימות מצדיק טלמיטינג
לשם ניהול טוב של המשימות שלך, של העסק שלך, של האנרגיה שלך, השתמש בשירותי טלמיטינג ותוכל ליהנות מהאפשרות של ניהול הדברים ממבט גבוה יותר. לכל מנהל טוב יש אנשי שירות, ואלו קובעים לו פגישות. אין מדובר בכך שאינך יכול לעשות זאת בנוסף, או אף טוב יותר, מדובר בהשלכות החיוביות או השליליות שיש להשקעת האנרגיה הזו במערך הכללי של העסק שלך. פנה זמן לדברים החשובים לך באמת, ולכל הפחות, לניהול של העסק כולו. גם בעל עסק קטן יכול ליהנות היום ממערך שירות מוקד טלפוני המאפשר לו קביעת פגישות עסקיות.