אודות

WeCall – מוקד טלפוני במיקור חוץ

חברת WeCall מספקת מגוון פתרונות תומכי שירות ומכירה לניהול עסקים, בהם שירותי טלמיטינג לקביעת פגישות עסקיות, טלמרקטינגאישורי הגעה לאירועים וכנסיםטיוב נתונים, מוקד טלפוני למענה מקצועי ואדיב ללקוחות שמתקשרים אליכם, וצוות ביצוע סקרים ומשובים עבור החברה.
שירותי מוקד טלפוני מאפשרים לך לדעת שהשיחות הנכנסות שלך בידיים טובות. צוות ייעודי ילמד לעומק את נתוני הפעילות העסקית שלך, ויידע להשיב ללקוחות מתקשרים באדיבות, לאסוף פרטים ולהפנות את השיחות בחזרה אל הארגון בצירוף כל המידע הרלוונטי.

אנו מציעים שירותי מוקד טלפוני שהם האיכותיים והמקצועיים בישראל, והמבוצעים על ידי צוות מנצח של אנשי מכירות ותיקים מתחום שירות הלקוחות – ולא על ידי טלפנים או מוקדנים מתחילים.
שירותי מוקד טלפוני מבית WeCall כוללים גם “תפירה” בהתאמה אישית של מבחר כלים להתייעלות ולשיפור המכירות והשירות בחברה, כדי לסייע להגדיל את המכירות ואת הרווחיות באופן משמעותי.

אם הזמן שלך שווה כסף – אל תבזבז אותו.

שירותי Wecall מאפשרים לך להתמקד בעבודת השטח ובתחום ההתמחות שלך: אנו מטפלים עבורך בכל הקשור לשיחות טלפוניות מול לקוחות קיימים או פוטנציאליים, כדי שתוכל ליהנות מחיסכון בזמן ומניצול נכון של משאבי החברה. הפעלת מוקד טלפוני ביחד עם הצוות המקצועי של WeCall יבטיח שכל לקוח שמתקשר אליכם יקבל מענה מקיף, מקצועי, סבלני, אדיב – וירצה לדבר איתכם שוב.

אנחנו מאמינים בעבודה מתוך שקיפות מוחלטת.

במוקד הטלפוני שלנו, כל השיחות המתקיימות מטעם העסק שלכם מוקלטות. כך, השיחות נותרות זמינות עבורך לצרכי בקרה בכל שעות היממה.
באמצעות מנגנון דיווח שפיתחנו, נעדכן אותך מדי יום בכל הנעשה, כדי שתוכל לשמור על ראש שקט ולהתפנות לעבודה השוטפת, בידיעה כי תחומי האחריות שהפקדת בידינו מתקדמים לשביעות רצונך המלאה.

והתשלום? מבוסס תוצאות בלבד.

אנו מעמידים לרשותך צוות איכותי ומקצועי, ואת האפשרות לבחור את נציג המוקד הטלפוני שילווה את החברה שלך.

לתיאום פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות

השאירו כאן פרטים:

דילוג לתוכן