מוקד טלמיטינג לביצוע תיאום פגישות למשווקים שלכם

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אם המשווקים שלכם לא מצליחים למכור על אף כי מבחינה ייצוגית אתם מרוצים משפתם והתנהגותם, אל תמהרו לפטר אותם! ייתכן כי הכנתם להם תשתית גרועה למכירת המוצרים והשירותים הספציפיים בהם אתם עוסקים, ולכן גם אם תחליפו אותם בתותחי מכירות זה לא יוכל להשפיע הרבה על הלך הרוח. הכנת תשתית מכירתית חשובה יותר מהמכירה עצמה, משום שהיא שמה אתכם בפוקוס רק על הקהל הפוטנציאלי שלכם. בדרך זו, המשווקים מטעמכם יוכלו למכור ביתר קלות. מוקד טלמיטינג זה יוצר עבורכם את תשתית המכירה המושלמת, שתאפשר לכם להגיע למקסימום לקוחות במינימום זמן.

טיוב נתונים על ידי חטיבת מחקר

הכל מתחיל וההכל נגמר בקהל היעד שלכם. באמצעות טיוב נתונים מיישמת חטיבת המחקר שלנו את המיקוד עליו, ומנחה את המוקדנים להתקשר לטלפונים שהם למעשה הטלפונים הכי נכונים מבחינה “מודיעינית”. בפועל, כל טלפון שאנחנו מוציאים מביא לכך שהלקוח שמאז ומעולם רצה את המוצר או את השירות כמו זה שאתם מוכרים – הוא זה שמשוחח עמנו. תיאום פגישות למשווקים כבר לא יותיר אתכם בידיים ריקות.

אנחנו נייצג אתכם כמו נציגי השיווק שלכם

כאשר אנו נטפל במכירות שלכם, לא ניתן אפילו ברמיזה את האפשרות לחשוד שאנחנו מוקד חיצוני. המאזין יחשוב שמדובר בחברה האמתית, והיא מציעה להם שירותים ומוצרים. ההבדל הוא שאנחנו נתקשר לאנשים שאנחנו יודעים שהם מעוניינים בתכולת המוצרים או השירותים שלכם. הם יקבלו טלפונים לא מעטים מאתנו, ואתם תזכו למבול של מכירות שיהיה חלק מהמציאות הקיימת בסביבה שלכם.

לפני ואחרי השימוש במוקד טלמיטינג

לפני השימוש בשירות מוקד טלמיטינג, קשה מאד להביא מכירות, ואם מביאים – מרגישים שזה היה בקושי ומאמץ רב היה נדרש. לעומת זאת, אחרי השימוש במוקד, המכירות קלות יותר לאיתור, וקל יותר “לדוג” את הלקוחות הפוטנציאליים. תיאום פגישות למשווקים יהיה מעתה מאד קל ומאד פורה. גם התוצאה שהמשווקים יביאו עמם תהיה משביעת רצון, עם יכולת קלה ופשוטה לשדרג להם את חבילת המוצרים. מי שטרם היה לקוח מוקד טלמיטינג לא יודע אלו פלאות הדבר יכול לחולל לעסקים מוכרים. בואו, הצטרפו והתחילו לחגוג על ימי מכירות שלא היו לכם כמותם.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן