שלא כמו בשיחות מכירה מול הלקוח, בהן המענה שלו הוא WIN WIN, או שהוא קונה או שהוא מסרב, מוקד טלמרקטינג מוודא ששיחות מכר עתידיות אכן יסתיימו במכירה בסבירות כמעט מלאה. מוקד טלמרקטינג משתמש בחטיבת המחקר בשביל לאתר את אוכלוסיות היעד של בי העסק שלכם, ולאחר מכן מופעל שירות טיוב נתונים המברר בתוך כל פלח באוכלוסיה – אלו מוצרים ושירותים הוא הכי שש לקנות.
פילוח אוכלוסיית היעד
עבודה זו נעשית באמצעות חטיבת המחקר שלנו, אשר מבררת היטב מי הוא קהלכם, תוך הסתמכות על מספר נתונים: אזור גיאוגרפי של הקונים, גיל הקונים, מגדר הקונים ותחומי העניין של הקונים. לאט לאט יירקם עבורכם מכלול עשיר של מאפייני-לקוח, לאחריו ניתן יהיה ליישם טיוב נתונים וגם תיאום פגישות למכירה עבור צוות המכירות שלך בחברה.
טיוב נתונים
בשירות טיוב נתונים – מברר מוקד טלמרקטינג בתוך בליל המוצרים והשירותים שלך – מה הלקוח הישראלי הכי רוצה לצרוך או צריך שיהיה לו. אנו נספק לך נתונים מדויקים על הקונים הפוטנציאליים שלך, כך שתוכל לבצע מכירה ממש על פי תסריט קבוע מראש, שיוביל בסבירות גבוהה לקנייה בפועל של הלקוח עמו שוחחת.
תיאום פגישות למכירה
תיאום פגישות המבקש להפגיש בין הלקוח הפוטנציאלי לבינך, או בינו לבין נציג המכירות מטעמך. במעמד פגישה זו, אתה תוכל, כפי שתיווכח, לבצע בקלות את המכירות שלך, ולספק ללקוח מוצר או שירות אותם הוא צריך, ולהם הוא זקוק. תיאום פגישות למכירה הוא השלב הסופי של הטלמיטינג, לאחריו המכירה תצליח בסבירות מאד גבוהה, גם אם תשלח נציג מכירות חסר ניסיון, או לא בקיא מספיק בפרטים הקטנים של השירות או המוצר.
עסקים ועצמאיים מספרים
לקוחות עסקיים רבים דיווחו על זינוק חד במכירות שלהם הודות למוקד הטלמרקטינג והטלמיטינג שלנו. מוקד טלמרקטינג אשר צבר עבורם נתוני צריכה מהלקוח, כולל טיוב נתונים, ומוקד הטלמיטינג שעסק בקביעת הפגישה, הובילו לכך שמכירת המוצרים קלה מבעבר. בואו ליהנות משלל הזדמנויות בתוך מוקד טלמרקטינג ומוקד טלמיטינג, שישביחו את המכירה ויגרמו ללא מעט מתעניינים לבוא ולהתעניין במה שיש לכם להציע על הדלפקים, וגם אם מדובר בשירות מופשט כמו טיפול או הדרכה.