טלמיטינג – המסר שלך מתחבא בעוגיית מזל
כבר בעבר המציאו הסינים את עוגיות המזל, שהן עוגיות פשוטות בצורה מסוימת מאוד, שכשהן נבצעות, מחכה בהן מסר הנושא בשורה, מסר עם טוויסט מסוים לחיים. בכל מפגש טלמיטינג, מתאפשר ללקוח לקבל את המסר מעוגיית המזל שלו, אך אין זה מבטיח כי אכן ביצע את העבודה. את השלמת המשימה ישלים הלקוח בעת המכירה, או כפי שנאמר, כשהשיעור ייטמע במערכת, תרתי משמע.
מהו המסר של טלמיטינג? האם זו מטאפורה?
אין זו מטאפורה, המסר של טלמיטינג טוב הוא להגיע לפגישה, ולקבל את כל המידע מבעל העסק, שבאמת יכול ומורשה לתת אותו. מוצר טוב או שירות טוב, מוסבר הכי טוב על ידי מי שמחזיק את הרעיון בליבו, ממש כמו מי שנושא את המסר וחי את חייו לאורו.
להגיע לפגישה, האם זה מספיק?
בואו ניתן לפגישה לעשות את שלה, הרי ברור לנו שאנשים בעולם האינטנסיבי של היום אינם נהנים להשקיע את זמנם במרוצה בין פגישות עם לקוחות מבלי לצפות לתמורה. אך מה אם נניח שבעל העסק באמת רוצה לספר על המוצר שלו לכל מי שיוכל, ויחד עם זאת, חלק מהסיפור הוא רכישת המוצר? סוף טוב, הכל טוב, איך אין אנו מחויבים לעולם חומרני שמודד הכל בכלים של תמורות ניתן לראות, אלא בהפצת המסר, וכן, במכירה אם יש מקום לכך.