תיאום פגישות חיוני להצלחתם של עסקים
מוקד טלמיטנג הוא אחד מהכלים החשובים להצלחתכם כמנהלי עסק. המוקד אינו מוכר לכם את הסחורה, הוא עושה משהו הרבה יותר חשוב: משכנע את המתקשרים בצדקת דרכו של המוצר או השירות שלכם לגביהם, וגורם לכם להצליח למכור בקלות את אותו מוצר או שירות כאשר תיפגשו עם המתקשר, שהוא לקוח פוטנציאלי בהתהוות.
כיצד מוקד טלמיטינג יודע מי הוא לקוח בהתהוות ומי לא?
המוקד נעזר בחטיבת מחקר אשר עושה לו את הפילוח בהתאם לכל מיני חתכים סטטיסטיים באוכלוסייה. מוקד טלמיטינג עורך תיאום פגישות למשווקים בחברה, כאשר ניתן לסדר פגישה למשווק ספציפי, ולא לומר למתקשר כי “מוכרן כלשהו יחזור אליו”. אנו מוציאים הודעות כלליות כשאנו קובעים את הפגישה, או הודעות פרטניות עם שמו של המשווק הספציפי. אתם תוכלו לבחור באסטרטגיה המועדפת עליכם כבעלי מנוי טלמיטינג אצלנו.
האם כל פגישה של המשווק עם הלקוח מסתיימת במכירה?
אנו לא יכולים להבטיח זאת, אבל ההיסטוריה ללא ספק מוכיחה שזה מסייע מאד. מדוע? משום שבעולם האמתי, כזה שרק אתם אחראיים למכירות שלכם, יש לכם 2 דרכים להביא מתעניינים: באמצעות שיווק (יידוע בתשלום) או באמצעות יח”צ (יידוע בחינם על פי רצונו של מוסר המידע). גם אם יח”צ עולה לכם כסף, ישנו הבדל ניכר בין השניים. בעוד שלשיווק כל עוד יש לך כסף – אתה מתקבל, לא כן כשמדובר ביח”צ. תפקיד היחצ”ן הוא לסנן לקוחות שלדעתו הם לא מספיק מוכשרים והוא לא יצליח לשווק את תוצרתם. כאשר אתם פונים אל מוקד טלמיטינג אתם בפועל עושים שיווק, אבל כלפי המתקשר זה נראה כמו יח”צ, מה שגורם לו לחשוב שאתם טובים בתחומכם ושניתן לסמוך עליכם.
כמה זמן עורכת שיחת טלמיטינג איכותית שתביא מכירה בסבירות גבוהה?
שיחת מוקד טלמיטינג באיכות צריכה לערוך מינימום זמן בו מסופק מקסימום מידע. הלקוח מבין מיד שזה לטובתו ומבקש לקנות את המוצר. תיאום פגישות לכם כמשווקים נעשה מהר מאד כשהשיחה מוצלחת, כי זהו השלב הבא של הלקוח בהתהוות לקראת קניית המוצר. ככל שהשיחה הייתה קצרה יותר ונמסר בה יותר מידע, כך גדל הסיכוי שתצליחו למכור. אצלנו מנויים רבים מצאו את עצמם מעלים את רף המכירות תמידית מאז התערבותנו בקידום מכירותיהם עם מוקד טלמיטינג.