מאז ומתמיד תיאום פגישות היווה נטל לא קטן על עסקים-מוכרים. עסקים המתבססים על מכירות טלפוניות חייבים להצטיין בתכונות שיווקיות חסרות תקדים, שכן רוב הטלפונים שאנחנו כלקוחות מקבלים זוכים לתגובה כמו “אתם לא מעניינים!” ובמיוחד במציאות הכלכלית המאד בעייתית שנקלענו אליה בארץ. דווקא כיום, כשהכלכלה לא פשוטה להנעה כמו פעם, אתם תהיו זקוקים למוקד בו יושבים מומחי מכירות אשר יוכלו לעשות מהמוצר שלכם בדיוק מה שהלקוח צריך, ובכך להוביל אותו להיפגש ולקנות מכם בקלות.
תיאום פגישות ביעילות ובקלות
בואו ליהנות משירות תיאום פגישות קל ויעיל, אשר יסלול את דרככם למכירה. אנו נלמד את המוצר שלכם ונניע את מכירותיו בקלות, ממש כמו עבדנו בעסק שלכם עשרות שנים. בין שמדובר בטכנולוגיה ובין בהוראה, בין שמדובר על עסק לממכר מוצרי עזר רפואיים ובין אם זהו בית ספר למוזיקה, אנו נדע בדיוק מה לומר על מנת שהלקוח ירצה לקנות מכם, ויראה בכם כמומחים למה שהוא מחפש.
הגעה לאנשים הנכונים
פעמים לא מעטות – מוכרנים מייסרים את עצמם בשל חוסר יכולתם למכור, כשבחלק לא קטן מהמקרים לא מדובר בהם, אלא בחוסר הכנה נכונה של התשתית. אם תנסו למכור לאומן ציור או מוזיקה קלאסית שעסק בכך כל חייו – טכנולוגיית הייטק מסוג BLOCKCHAIN, האם הוא יבין מה אתם מנסים לומר לו בכלל? לא, ולכן הוא לא קהל היעד שלכם. אנחנו ניישם טיוב נתונים כל מנוי במוקד, מה שיסייע להגיע מראש לקהל שלו, ומתוכו אנחנו נמצא את האנשים שכרגע מחפשים את השירות או המוצר שאתם מציעים לו למכירה.
התבססות על חטיבת מחקר מוצלחת ומוכחת בהישגיה
אנו נעזרים, במסגרת טיוב נתונים למציאת קהל היעד, בחטיבת מחקר עם ניסיון מוכח לא רק בתחומי הסטטיסטיקה והמידענות, אלא גם הלכה למעשה במציאת הקהל. נכון, החטיבה נעזרת בסטטיסטיקה לפתרון בעיות הטיוב, אבל הטלפונים שהיא מפיקה למוקדנים שלנו מדויקים ופוגעים בדיוק במי שאתם צריכים לפגוש בשביל להצליח למכור. לכן, על סמך ניסיון רב שנים של מוקד טלמיטינג זה, אנו ממליצים לכם ליישם תיאום פגישות כאן וליהנות מיתרונות רבים אשר לא זכיתם להם עד כה, וספק אם חבריכם זכו בהם.