תיאום פגישות למכירה על ידי מומחי הטלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אם אתם מחפשים להגדיל את המכירות בעסק שלכם, ולעשות זאת בקלות וללא שירות אימון עסקי, מוקד טלמיטינג יעשה זאת בעבורכם. באמצעות טיוב נתונים, אנו נגיע אל קהל היעד שלכם ונאפשר לכם לצמוח בקלות כעוסקים בתחומכם. תיאום פגישות למכירה יתבצע כעת בקלות יתר כשאתם מצוידים במידע על לקוחות חדשים אשר מתעניינים מאד במה שיש לכם להציע.

כיצד עובד מוקד טלמיטינג?

מוקד טלמיטינג מבוסס על חטיבת מחקר. האחרונה עורכת ניסויים סטטיסטיים למציאת קהל היעד שלכם. תהליך זה נקרא טיוב נתונים מלשון מ.ט.ב או אופטימיזציה בלעז. המטרה היא למצוא את האנשים שלבטח יקנו את המוצרים שלכם ללא כל עוררין, ולא תצטרכו להשתמש בהסברים ולהוכיח כל פעם מחדש שאתם רלוונטיים. כאשר זה קורה, אתם תקבלו הזמנות להיפגש אתכם מאתנו שיועברו דרך אותם אנשים אליהם התקשרנו. יתבצע תיאום פגישות למכירה, וזה יסלול את הדרך גם למשווקים שלכם למכור ביתר קלות, וגם לכם לצפייה בהכנסה בטוחה ורחבה יותר מגיעה לעסק שלכם.

מהם יתרונותיו של המנוי (שלך) בעת עבודתו של המוקד?

חוסר צורך בביצוע מחקרי מכירה, רק בביצוע המכירה עצמה. במילים אחרות, אנחנו מביאים קהל, אתם מביאים מכירות. יתרון נוסף הוא היעדר אי הוודאות. בשיחה רגילה, אדם שנשמע נחמד ומזמין בטלפון עשוי להתגלות כמלך המאוכזבים וכמי ש “לא ציפה ששירות שכזה יינתן” מה שמוביל לעזיבתו. אצלנו אין כמעט סיכוי שזה יקרה. הלקוח יידע בדיוק מהם היתרונות והחסרונות שלכם ולא יקנה חתול בשק, אלא בדיוק את מה שהוא ציפה לשמוע.

מהן עלויות ההשתתפות כמנוי במוקד?

מנוי מוקד טלמיטינג משלם על פי סך השירותים שהוא צורך, האופן בו הוא רוצה שנזדהה (כעובדיו או כעובדי שירות חיצוני), ופרמטרים נוספים. בחטיבת השירות שלנו תוכלו למצוא טבלת מחירים ברורה עם מחירו המדויק של כל שירות ושירות. מוקד טלמיטינג הוא הכלי האולטימטיבי עבורכם לשדרוג מערך המכירות והגדלה ברף ההכנסות. אל תוותרו על כך. בואו לטוב ביותר וזכו לקהל הטוב ביותר, כתוצאה מכך. אם עייפתם מהפתעות, ואתם מעוניינים בקהל אמתי שיקנה את מוצריכם ושירותיכם, פנו אלינו ואנו נתחיל בתהליך אופטימיזציה של קהל היעד שלכם, וננתב את המוצרים והשירותים שאתם נותנים למקומות הנכונים.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן