תיאום פגישות למשווקים לביצוע מכירות בפועל

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מי שזקוק להגדלת היקף המכירות בעסק באופן מידי לא צריך להירשם למאמן עסקי, אלא פשוט לפנות אל מוקד טלמיטינג. בדרך זו, לא תצטרך להתאמן על כלום מלבד כישורי המוצר והשירות שאתה מוכר, ואנחנו ניא לך מתעניינים עמם נגשים עבורך תיאום פגישות למשווקים. משווקים מטעמך יוכלו להיפגש עם המתעניין ולהפוך אותו בקלות רבה ללקוח שלכם.

תחילת הגדלת המכירות עוברת במוקד טלמיטינג

אנו נשתמש בחטיבת המחקר שלנו לביצוע מחקר טיוב נתונים על מוצרייך ושירותייך במטרה למצוא את קהלי היעד הרלוונטיים. נמצאו קהלי היעד המדוברים? אנו נבצע עבורכם שיחות יוצאות במטרה ליצור עמם קשר ולהביא אותם לפגישות מכירה אתכם. תיאום פגישות למכירה הוא הישורת האחרונה לפני המכירה עצמה, אולם אנו נטמיע במושאי הפגישה שלכם כל כך הרבה מוטיבציה שאין הרבה סיכוי שהם לא יבקשו לקנות מכם בסופו של יום.

אופן עבודת המוקד הלכה למעשה

אנו נעזרים במתודות מחקריות שמטרתן היא להגיע לקהלי היעד שלך. אנחנו יכולים לערב את מוקד הטלמרקטינג שעובד אתנו לביצוע סקר דעת מוצר, למשל, ובמקביל לבדוק אלו אוכלוסיות מגיבות הכי טוב בעם הכי הרבה עניין אליו. תיאום פגישות למשווקים מכאן ואילך לא תהיה משימה קשה מדי עבורנו משום שאנו מעסיקים אנשים שהיו בעברם אנשי מכירות אשר יכולים להניע בקלות את המתעניינים להפוך ללקוחותיכם.

תיאום פגישות מוביל למכירה בסיכוי גבוה

תיאום פגישות למשווקים הוא, כפי שציינו, הישורת האחרונה לפני מכירה בפועל. על כן, חשוב לציין כי ככל שמושא ההתעניינות דיבר איתנו, הוא כנראה מאד ירצה לקנות מכם. מה שחשוב לכם לעשות הוא להגיע עם ידע על המוצר בשביל שלא תבטיחו ללקוח משהו שלא תצליחו לעמוד בו וגם בשביל שהוא יוכל לבטוח בכם ולדעת שיש לו למי לפנות כשהוא צריך סיוע באותו מוצר או שירות. על פי רוב, לקוחות נאמנים של בעלי עסקים הם לקוחות שהוכרו להם על ידי מוקד טלמיטינג, ואשר נעשה תיאום פגישות למכירה עבורם. לכן, כשאתם נרשמים לכאן אתם לא רק מגדילים את היקף הלקוחות שלכם, אתם מגדילים את היקף הלקוחות הטובים שלכם, שיישארו נאמנים לפרק זמן ארוך מאד, ככל הנראה.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן