תיאום פגישות לפני מכירה מטעם מוקד טלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כאשר אתם זקוקים להגדלת ההכנסות שלכם בעסק או בחברה, הדבר תלוי, בין השאר, במכירות שלכם. אולם שימו לב, גם אם אתם מקצועיים מאד ואפילו ממותגים מאד – גם למתחרה זוטר שלכם יהיה קל לקחת לכם לקוחות אם הוא חלק לשון, יודע לדבר ומשדר שניתן לסמוך עליו. הבעיה בעסקים מקצועיים וממותגים שהיו פעם חזקים היא מוטיב ההישענות על ימי העבר, ללא טיפוח כל סממן מכירתי או חברתי. אתם לא צריכים להתנצל שאתם כאלה. אנו, כמוקד לביצוע טלמיטינג נשלים לכם את החסר ונציג בפני המתעניינים את המוצרים שלכם תוך חתירה לקראת תיאום פגישות ביניכם.

תיאום פגישות בסיכוי גבוה עקב כל שיחה יוצאת

כל שיחה שאנו נוציא מהמוקד לאוכלוסיות השונות תסתיים בסיכוי גבוה בנכונות הצד המדבר להיפגש אתכם ולסגור עסקה. כיצד זה קורה? הסוד שלנו מתבסס בראש ובראשונה על טיוב נתונים. טיוב – מלשון המילה “טוב”, ובתרגום חופשי Optimal (ולא Good כמו בתרגום ישיר). המטרה היא לעשות אופטימיזציה של האוכלוסיות ולמצוא את זו המתאימה ביותר. כיצד אנחנו עושים זאת? באמצעות חטיבת מחקר המתמחה במוצרים ושירותים שונים ויודעת למצוא את הלקוחות שבאמת זקוקים לכך.

כיצד מומלץ להגיע לפגישה שסגרנו עבורך

אל תגיע כשאתה מאד מעוניין ומאד להוט. תהיה רגיל, תשדר שאתה COOL ושאתה הוא זה שעושה טובה למתעניין, ולא להיפך. OVER התלהבות עלול ליצור את המצב ההופכי: אתה מפתח תלות בלקוח והכוח עובר אליו. מה שכן צריך לעשות – זה להגיע עם ידע. אם יש לך עובד שבדרך כלל מטפל במוצר הזה, תגיע לפגישה עמו, ואם הוא לא נמצא, אל תיסע אליה לפני שנפגשת איתו וליבנת איתו מושגים בסיסיים על המוצר. הלקוחות שרוצים במוצר אינם תמימים והם ישאלו שאלות שעלולות להכשיל אותך ואת המכירה כולה.

תיאום פגישות – הכלי האולטימטיבי שלך למכור

אנחנו מביאים את הפגישות, אתה מביא את המכירות. בדרך זו אתה לא צריך לכתת ידיים בספרי טלפונים ומנועי חיפוש למציאת לקוחות. עובדי מוקד טלמיטינג ימצאו אותם בשבילך. אתה צריך להגיע ללקוחות מוכן ומזומן, מצויד בידע פרטני על המוצר והכי חשוב – לשמור על קור רוח שיאפשר ללקוח לסגור מכירה אתך.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן