סקר שביעות רצון לקוחות

שיפור השירות יאפשר הגדלה של מחזור המכירות

הגיע הזמן לדעת מה *באמת* הלקוחות שלך אוהבים (או פחות אוהבים)

בעולם אינטרנטי, המלצות היא הדרך היעילה (והזולה) להגדיל את מחזור הלקוחות.
אם אתה מעוניין שהלקוחות שלך ימליצו עליך, כדאי שתוודא שאתה עושה את זה נכון.
סקר שביעות רצון לקוחות, שיבוצע במקצועיות ועם חיוך – ישלח עד אליך את כל הנתונים
הכי חשובים בנוגע למה שהלקוחות שלך חושבים על העבודה מולך – איפה היתרונות, ומה כדאי לשפר.
את תוצאות סקר שביעות רצון לקוחות שבוצע במקצועיות – קל מאוד להפוך לעוד מכירות, התקשרו אלינו ונספר לכם עוד!

כמה כסף זה שווה לך?

תכנון מדויק ומקצועי של הסקר.אנחנו יודעים שהלקוחות שלך הם אנשים עסוקים.
הניסיון שלנו בביצוע סקרי שביעות רצון יסייע לנסח שאלון קצר ולעניין, שיספק את כל המידע ולא יתיש את המשיבים.רק טלפנים מנוסים.הטלפנים שיתקשרו ללקוחות מייצגים את הארגון שלך
ולכן, כל הטלפנים ואנשי השירות שלנו הם אדיבים ומקצועיים.חיסכון של משאבים – תוצאות טובות.אתה לא חייב “לשבור את הראש” על ביצוע הסקר ואיסוף המידע
תן לנו לבצע סקר שביעות רצון לקוחות עבורך, כדי שאתה תוכל להתרכז במה שחשוב לך באמת.

תהליך עבודה

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

4

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

6

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

4

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

6

חיסכון בזמן

נציגה במחלקת אישורי ההגעה מוציאה קצב של כ 40 שיחות בשעה במשך כ 6 שעות עבודה ואנו זמינים לתחילת פעילות מיידית

ניסיון ומקצועיות

בעקבות הניסיון שרכשנו בקמפיינים רבים בעבר אנו יודעים לטפל בכל גודל של פרויקט ולבנות את מודל הפעולה המתאים לו כדי לעמוד בלוחות הזמנים.

מוניטין

החברה קיימת מעל 10 שנים ומעניקה שירותים לחברות המובילות בישראל בצורה עקבית ורציפה ועם רמת שביעות רצון מהגבוהות בענף

זמינות, שקיפות, בקרה

בעזרת מערכות הטכנולוגיה המתקדמות שלנו תקבל גישה ודיווח בכל שלבי הפעילות כולל הקלטות שיחה שוטפות.

הגיע הזמן ל- WeCall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

סקר שביעות רצון לקוחות – איך זה עובד?

כל ארגון שעובד מול לקוחות ומעוניין להרחיב את הפעילות ומחזור ההכנסות – חייב לגלות מה הלקוחות שלו *באמת* חושבים עליו. מה הן נקודות החזקה והייחוד של הפעילות הארגונים מול לקוחות – ומה כדאי לשפר. אלה בדיוק הנקודות שביצוע סקר שביעות רצון לקוחות מספק מענה עבורן.

הסקר מכיל מספר שאלות שיסייעו להבין איך הלקוחות שלכם נהנים מהעבודה איתכם, מטיב השירות או המוצרים שאתם מוכרים, מהזמינות שלכם לשירות ועוד. את שאלות הסקר נוכל לכתוב אנחנו, תוך קבלת משובים מכם בנוגע למיקוד ורלוונטיות. מומלץ לשמור על סקר שביעות רצון לקוחות “קצר ולעניין” – ככל שיהיה קצר יותר, כך היענות הלקוחות לכל השאלות צפויה להיות גבוהה יותר.

ניסוח, תשאול, עיבוד המידע

לאחר ניסוח שאלות הסקר, נשמח להעמיד לרשותכם את צוות הטלפנים המקצועיים שלנו לביצוע הסקר. אתם תשלחו אלינו את רשימת הלקוחות – ואנחנו נתקשר לתשאול כל לקוח. תהליך התשאול יכלול לא רק איסוף מידע לשאלות הסקר, אלא גם יחס אדיב ושיווקי, מענה לשאלות במידת הצורך, וניהול המגיבים כולל חזרה ללקוחות שתפסנו בזמן פחות מתאים – עד שנצליח לקבל מענה מספק משיעור גבוה של הלקוחות שלכם.
לאחר איסוף כל המידע משאלות סקר שביעות רצון לקוחות שלכם, נעבד את המידע ונגיש לכם אותו בדו”ח קל להבנה ולהטמעת הלקחים והמשובים.

עבודה בשקיפות מלאה

הצוות המקצועי של WeCall מנהל את סקר שביעות רצון הלקוחות שלכם בשקיפות מלאה – כולל שמירת הקלטות של שיחות הטלפון עם לקוחות ומאגר זמין של התשובות שכבר קיבלנו מכל לקוח.

דילוג לתוכן